420 - 430 - 440
NOUĂ SERIA X6, COMFORT DESIGN ȘI PRODUCTIVITATE
Seria McCormick X6.4 este disponibilă în trei modele de 121, 133 și 140 CP, gama fiind motorizată cu motoarele de 4.5 litri Betapower (Tier 4 Final), echipate cu S.C.R. reducerea catalitică selectivă pentru reducerea emisiilor de gaze de eșapament și a sistemului DOC. Seria X6.4 are un aspect compact și o cabină cu patru posturi, care combină un nivel modern de confort cu un concept auto unic. Transmisia Xtrashift este sinonimă cu eficiența: triplează cele 12 trepte de viteză ale uneltei de bază, numărul de viteze ajungând la 36 AV + 12 RM. În opțiune, Super Reductor mărește și mai mult treptele de viteza, ajungând la 48 AV + 16 RM, ceofera o viteză minimă de 290 m / h. Funcționarea cutiei de viteze Xtrashift este simplă: utilizați mansele de viteza și gama de vitezea din partea dreaptă a operatorului, precum și mansa din stânga volanului. Sistemul de deconectare a ambreiajului și pompa de alimentare inversă facilitează angrenarea și inversarea sensului de mers, fără a utiliza pedala de ambreiaj. Servomotorul de forță inversă are un potențiometru pentru a regla viteza de ridicare a tirantilor spate, ce au o capacitate de 5400 kg, un motor P.T.O. Cu 4 trepte (opțional) și un circuit hidraulic îmbunătățit semnificativ, cu o capacitate de 66 litri / minut în versiunea standard și 110 litri / min. în versiunea centrală închisă (LS). În plus, este disponibil sistemul compus din tiranti frontali și un dispozitiv de acționare pentru a îmbunătăți versatilitatea acestuia. Calitatea confortului este sporit si datorită disponibilității suspensiei cabinei combinată cu puntea față suspendată .
MOTORIZARE
BETAPOWER TIER 4 Seria X6.4 este echipată cu motoare Beta Power de 4.5 litri, 4 cilindri și 16 valve. Fiecare model din seria include: turbocompresor, injecție Common Rail și sistem de reducere catalitică selectivă SCR + DOC pentru sistemul de catalizator de oxizi pentru a se conforma cu standardele exigente de emisii Tier4, menținând intacta performanța motorului și a tractorului.
X6.420 STD LS |
X6.430 STD LS |
X6.440 STD LS | |
---|---|---|---|
TIER 4 Final | BETAPOWER | BETAPOWER | BETAPOWER |
ELECTRONIC HIGH PRESSURE COMMON RAIL | • | • | • |
TURBO INTERCOOLER ARIA/ARIA | • | • | • |
POTENZA MOTORE MAX ISO CV/KW | 111/82 | 121/89 | 130/95.5 |
POTENZA MOTORE MAX CON POWER PLUS ISO CV/KW | 121/89 | 133/98 | 140/103 |
REGIME NOMINALE GIRI/MIN | 2200 | 2200 | 2200 |
COPPIA MASSIMA CON POWER PLUS NM | 495 | 545 | 577 |
REGIME DI COPPIA MASSIMA CON POWER PLUS GIRI/MIN | 1400 | 1400 | 1500 |
ALESAGGIO / CORSA MM | 104 / 132 | 104 / 132 | 104 / 132 |
CILINDRATA / N° DI CILINDRI / N° VALVOLE CM3 | 4500 / 4 / 16 | 4500 / 4 / 16 | 4500 / 4 / 16 |
SISTEMA DI SCARICO S.C.R. | • | • | • |
CAPACITA’ SERBATOIO ADBLUE LITRI | 25 | 25 | 25 |
CAPACITA’ SERBATOIO CARBURANTE LITRI | 180 | 180 | 180 |
• Di serie
Transmisia Xtrashift triplează 12 trepte ale cutiei de viteze (Patru viteze de bază in trei game), sub sarcină, oferind un total de 36 de viteze de mers înainte și 12 viteze marșarier. Pinioanele de lucru sunt deplasate cu ajutorul comutatorului (L) amplasat pe maneta schimbătorului de viteze. Transmisia de inaintare lenta este disponibila ca opțiune pentru a mări numărul de viteze până la 48 înainte și 16 inapoi. Butonul de control pentru a decupla (M) de pe maneta de viteze și maneta de comandă de transfer adiacent la volan permit operatorului să schimbe vitezele și trecerea de la avansarea inainte la a schimba sensul de mers fără a folosi pedala de ambreiaj. Alte caracteristici importante ale transmisie:
Transmisia Xtrashift include, de asemenea, un mod de patruzeci Eco, care oferă o viteză maximă de 40 km / h la 1900 rpm, ceea ce duce la creșterea consumului de combustibil și zgomot redus în timpul transportului rutier. În cazul în care se permite în mod legal, o viteză maximă de 50 km / h, putând fi atinsă cu modul Top Cincizeci. Un dispozitiv modular de transfer (potențiometru) permite ajustarea transferului de putere pentru a se potrivi condițiilor de lucru la sol.
Dispunând de un design inovativ, noua cabina “Deluxe” oferă un acces ușor la scaunul operatorului și o neegalata vizibilitate. Poziția de conducere cu multiple reglaje, scaun cu suspensie pneumatică, sistem de înclinare reglabil al volanului, odata cu acesta reglanduse si panoul de bord. Comenzile principale sunt în mod convenabil integrate în consola din dreapta pentru confort maxim și ușurința de operare. Interiorul dispune de un design elegant și modern, finisare excelenta și control ergonomic. Perfect izolata fonic, sub presiune și cu aer condiționat, cabina tractorului X6 oferă un mediu confortabil pentru ore lungi în timpul lucrului. O suspensie mecanică este disponibil opțional pentru confort suplimentar. O trapă de acoperiș asigură o vizibilitate perfectă pentru activitatea de încărcare. Paisprezece lumini puternice cu halogen asigura o iluminare excelentă pentru a lucra noaptea.
Noul circuit hidraulic, disponibil și în centrul închis (versiunea LS), are o capacitate totală maximă de până la 110 litri / min. Distribuitorii de detectare a sarcinii sunt maxim 5 cu comenzile de pe consola din partea dreaptă a operatorului. Două sunt controlate de o pârghie de joystick care poate fi utilizată pentru a acționa încărcătoarele frontale, în timp ce cele rămase cu control normal si garantează o mare versatilitate și productivitate în utilizare.
X6.420 STD LS |
X6.430 STD LS |
X6.440 STD LS | |
---|---|---|---|
PNEUMATICI ANTERIORI | 440/65R28 | 440/65R28 | 440/65R28 |
PNEUMATICI POSTERIORI | 540/65R38 | 540/65R38 | 540/65R38 |
A- LUNGHEZZA 4RM MM | 4400 | 4400 | 4400 |
C- PASSO 4RM MM | 2540 | 2540 | 2540 |
B- LARGHEZZA MINIMA MM | 2056 | 2056 | 2056 |
D- ALTEZZA SOPRA LA CABINA MM | 2805 | 2805 | 2805 |
E- LUCE LIBERA DAL SUOLO MM | 420 | 420 | 420 |
PESO IN ORDINE DI MARCIA (SENZA ZAVORRE) KG | 4700 | 4700 | 4700 |