Fiecare tractor McCormick reflectă pasiunea și dedicarea celor implicați în proiectarea testelor și producerea acestei game superbe de tractoare. Cu puteri de la 143 CP până la 188 CP, aceste tractoare oferă maximum de confortul. Șapte modele din gama sunt alimentate de noile motoare turbo "Betapower Fuel Efficiency" cu patru și șase cilindri, cu tehnologie multivalve și sistem de injecție common rail. Aceste motoare respectă reglementările de emisie TIER 4, utilizând sistemul SCR, tehnologie de post-tratare a gazelor de eșapament care reduce emisiile de gaze de eșapament fără a compromite performanțele motorului. Modelele X7.440, X7.450 și X7.460 sunt echipate cu motoare ce au capacitatea 4.5L, patru cilindri, în timp ce modelele X7.650, X7.660, X7.670 și X7.680 sunt echipate cu motoare ce au capacitate 6.7L, șase - motoare cu cilindri amplasate într-un șasiu robust, care ajută la reducerea nivelului de zgomot și a vibrațiilor din cabină. Tractoarele X7 au ampatamente diferite care ajută la maximizarea stabilității și manevrabilității. Transmisia "PS-Drive" cu 24 viteze cu 6 game, maneta de sens se afla in partea stânga a operatorului. Transmisia este controlată electronic prin butoanele localizate pe cotiera multifuncțională și dispune de funcția "Autoshift", care asigură o operare mai ușoară pe teren sau în timpul operațiunilor de transport. O cutie de viteză este disponibilă ca standard pentru utilajele care necesită viteze reduse, cum ar fi recoltarea sau pregătirea specială a patului de semințe. PTO-ul electric hidraulic aflat în spate dispune de un arbore schimbător care oferă 6 caneluri sau 21 caneluri și oferă patru viteze de 540 / 540E / 1000 / 1000E rpm. Comanda electronică asigură întotdeauna o punere în aplicare ușoară și modulară. Sistemul include, de asemenea, managementul pentru PTO pentru a elimina daunele cauzate de unitatea de acționare atunci când se ridica utilajul. Modelul X7 PS-Drive este livrat în două versiuni cu sisteme hidraulice diferite: EFICIENT și PREMIUM. Versiunea Efficient are un sistem hidraulic cu deschidere centrală cu debit de 88 + 44 l / min pentru operarea cârligului și direcției și până la șase supape mecanice la distanță. Versiunea premium este echipată cu un sistem hidraulic închis care asigură un debit de 123 + 44 l / min la cârlig și la direcție și operează până la șapte supape electrohidraulice de la distanță. Tirantii oferă o capacitate maximă de ridicare de 9300 kg și permite un control precis al utilajului. Deasemenea este inclus este un sistem Ride Control care ajută la protejarea utilajului și la reducerea șocuri pe tractor în timpul transportului. Un senzor radar este de asemenea disponibil pentru operațiuni în care este necesară o viteză reală, aceasta putând fi utilizat și în condiții dificile pentru îmbunătățirea performanțelor de tracțiune și reducerea patinarii roților. Tirantii frontali sunt capabil să ridice până la 3500 Kg, aceastia putand fi controlati atat din cabina tractorului cat si din butoanele pozitionate ergonomic la indemana operatorului langa tiranti. Axa din față, fie rigidă sau cu suspensii independente controlate electronic, oferă un unghi de 55 °, oferind o manevrabilitate excelentă în spații închise.
Toate modelele din seria X7 sunt echipate de noile motoare Betapower Tier 4. Modelul X7.4 dispune de un motor de 4.5 litri, cu 4 cilindri, în timp ce modelul X7.6 este echipat cu un motor de 6.7 litri, cu 6 cilindri. Modelele X7 cu transmisie PS-Drive sunt echipate de șapte motoare cu puteri de la 143 CP, 160 CP și 166 CP pentru cele patru cilindri și de 160 CP, 165 CP, 177 CP și 188 CP pentru cele cu șase cilindri. Toate motoarele sunt echipate cu sistem de injecție turbocompresor și common rail și respectă reglementările de emisie a noxelor TIER 4 utilizând sistemul SCR, o tehnologie de post-tratare a gazelor de eșapament care reduce emisiile de gaze de eșapament fără a compromite performanța tractorului. Tehnologia SCR utilizează un al doilea fluid (AdBlue®) care este injectat dintr-un rezervor separat în teava de evacuare prin intermediul unei unități de injecție. Fluidul ajunge la convertorul catalitic SCR unde reacționează cu gazele de eșapament, reducând astfel semnificativ emisiile de NOXE. Instalația electronică optimizată a combustibilului și eficiența îmbunătățită a combustiei, combinate cu sistemul SCR, permit acestor motoare să furnizeze o putere excepțională, cu o rezervă de cuplu de peste 40% și o economie de combustibil remarcabilă, oferind astfel o mare flexibilitate de utilizare.
X7.440 |
X7.450 |
X7.460 |
X7.660 |
X7.670 | |
---|---|---|---|---|---|
TIER 4 INTERIM / STAGE 3B |
BETAPOWER
|
BETAPOWER
|
BETAPOWER
|
BETAPOWER
|
BETAPOWER
|
COMMON RAIL PRESIUNE CONTROLATA ELECTRONIC |
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
TURBO/AER - AER INTERCOOLER |
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
PUTERE MAXIMA CU POWER PLUS LA 1900 RPM (ISO TR 14396 ECE R120) |
147/108
|
160/118
|
176/129
|
181/133
|
195/143
|
PUTERE MOTOR CU POWER PLUS LA 2200 RPM (IS O TR 14396 ECE R120) |
136/100 |
152/112 |
170/125 |
175/129 |
191/140 |
PUTERE MOTOR LA 1900 RPM (ISO TR 14396 ECE R120) |
136/100
|
150/111
|
166/122
|
172/126
|
181/133
|
PUTERE MOTOR LA 2200 RPM (IS O TR 14396 ECE R120) |
124/91
|
140/103
|
159/117
|
165/121
|
176/129
|
ROTATII MOTOR |
2200
|
2200
|
2200
|
2200
|
2200
|
CUPLU MAXIM (CU POWER PLUS) (ISO TR 14396 ECE R120) NM |
581 (620)
|
633 (671)
|
693 (693)
|
718 (765)
|
752 (810)
|
CUPLU MOTOR (WITH POWER PLUS) |
47% (43%)
|
41% (38%)
|
37% (28%)
|
36%(37%)
|
34%(33%)
|
CURSA NM |
104 / 132
|
104 / 132
|
104 / 132
|
104 / 132
|
104 / 132
|
CAPACITATE / NR. CILINDRI / NR. VALVE CM3 |
4500 / 4 / 16
|
4500 / 4 / 16
|
4500 / 4 / 16
|
6728 / 6 / 24
|
6728 / 6 / 24
|
S.C.R. SISTEM EVACUARE |
*
|
*
|
*
|
*
|
*
|
CAPACITATE REZERVOR ADBLUE L |
38
|
38
|
38
|
38
|
38
|
CAPACITATE REZERVOR L |
280
|
280
|
280
|
320
|
320
|
* standard
Transmisia PS-Drive are 24 de viteze în șase game, cu patru trepte de viteză în fiecare gama. Aceasta este o transmisie robotizată care oferă 24 de viteze înainte și 24 de viteze inapoi. În plus, opțiunal se poate alege o cutie de viteză ce oferă 40 de viteze înainte și 40 de viteze inapoi. Transmisia PS-Drive este concepută pentru a furniza operatorului viteza corectă pentru fiecare operatiune in parte și oferă o viteză maximă de 40 km / h în mod economic sau de 50 km / h în cazul în care este permisă în mod legal. Frânele cu discuri multiple sunt montate pentru a asigura o oprire sigură și o durată lungă de viață.
FUNCȚII ELECTRONICE SUPLIMENTARE
Gestionarea transmisiei electronice oferă caracteristici suplimentare care pot fi programate de operator prin intermediul butoanelor integrate în cotieră:
> Treapta de viteză selectabilă.
> Schimbarea intervalului.
> Speed Matching: selecție automată a vitezelor în funcție de viteza tractorului.
> Auto Powershift: schimbare automată prin toate comenzile de putere cu reglare modulara ECO / POWER.
> Buton de ambreiaj.
> Controlul modulației shuttle: reglarea răspunsului de putere (prin panoul de bord).
La doiani de la lansarea seriei X7, cabina “Premiere Cab” a fost imbunatatita ergonomic pentru a spori confortul operatorului și ușurința de operare, ceea ce face ca lungul timpp etrecut în timpul activitatilor, sa fie fără stres și cat mai confortabil cu putință. Noua cabina păstrează același design ca și versiunea anterioară, portiere mari, parbriz cu vedere panoramica, acces rapid la postul de conducere fără egal și vizibilitate de jur împrejur. Scaunul cu sistem pivotant retapitat Alcantara cu sistem de suspensie pneumatică dinamică și reglare automată a înălțimii, dispune de un sistem de ventilație in spătar opțional și o cotieră dreapta multifuncționala, care găzduiește principalele functii de control ale tractorului. Integrat în cotiera este un monitor de 12 "DSM touchscreen, care controlează performanța tractorului și funcțiile. Volanul reglabil este proiectat pentru a înclina odata cu el si panoul de bord. Noua Cabina include de asemenea, o serie de caracteristici noi ca standard, inclusiv o oglindă în interior, prize suplimentare de 12V pentru dispozitive portabile, un suport pentru sticle și o trapa de acoperiș. Cabina este presurizata pentru a menține un mediu curat, fără praf și are un nivel sonor de numai 70 dBa, în timp ce un foarte eficient sistem de control automat al climei menține temperatura dorită in cabina, indiferent de condițiile meteorologice din aer. Pentru a spori și mai mult confortul operatorului, un sistem de suspensie hidraulic controlat electronic pentru cabina este disponibil ca opțiune.
X7.440 |
X7.450 |
X7.450 |
X7.660 |
X7.670 | |
---|---|---|---|---|---|
ANVELOPE FATA | 540/65R28 | 540/65R28 | 540/65R28 | 540/65R28 | 540/65R30 |
ANVELOPE SPATE | 650/65R38 | 650/65R38 | 650/65R38 | 650/65R38 | 650/65R42 |
LUNGIME (CU CONTRAGREUTATI) MM | 5070 | 5070 | 5070 | 5260 | 5360 |
LATIME MM | 2430 | 2430 | 2430 | 2430 | 2430 |
SASIU MM | 2600 | 2600 | 2600 | 2820 | 2820 |
INALTIME PESTE CABINA MM | 2920 | 2920 | 2920 | 2920 | 3055 |
GARDA LA SOL MM | 485 | 485 | 485 | 550 | 650 |
GREUTATE TOTALA FARA CONTRAGREUTATI KG | 6850 | 6850 | 6850 | 7160 | 7360 |